Közgazdaságtan

Termékmenedzsment
Nagyításhoz kattintson a képre!

Termékmenedzsment

Typotex Kiadó, 2012
Oldalszám: 360
Isbn: 9789632797403
3.900 Ft
2.925 Ft
25%
kedvezmény
Vásárlás után járó alap hűségpont: 29 pont
Mennyiség:

Raktáron

A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen már évek óta sikerrel futó Termékmenedzsment című tárgyhoz készült tankönyvet tartja kezében az Olvasó. Azonban a szerzők reményei szerint nem csak a hallgatók, hanem gyakorló termékmenedzsment szakemberek is haszonnal tudják majd forgatni e művet, melynek célja, hogy áttekintést adjon a terméktervezéshez és a sikeres piaci bevezetéshez kapcsolódó termékmenedzsment feladatokról. Ismerteti az innovációmenedzsment, szellemi tulajdonvédelem, fogyasztóvédelem, dizájn és fenntarthatóság szerepét a termékmenedzsment folyamatában, mindvégig szem előtt tartva a felhasználó-központú tervezést és piaci magatartást. Ajánljuk tehát ezt a könyvet mindazoknak, akik munkájuk során új termékek tervezésével és fejlesztésével vagy innovációmenedzsmenttel foglalkoznak és a sikeres piaci bevezetést segítő tényezőkről szeretnének többet megtudni.

A tankönyvet kiegészíti egy online elérhető Termékmenedzsment-példatár. Ez a példatár olyan hallgatói munkákat, járulékos információkat, valamint gyakorlatias illusztrációkat mutat be, amelyek részben a jegyzet szerzői által képviselt szemléletet kívánják erősíteni az Olvasóban, részben pedig a féléves feladat elkészítéséhez szeretnének segítséget nyújtani.
Az on-line felületre ide kattintva juthat el: interkonyv.hu
A példatár a Szabadon megtekinthető részek megjelenítése résznél található.

Nem akar lemaradni akcióinkról?

Iratkozzon fel a hírlevélre hogy legújabb ajánlatainkról elsőként értesülhessen!