Közgazdaságtan

Marketing: Fókuszban a termék
Nagyításhoz kattintson a képre!

Marketing: Fókuszban a termék

Typotex Kiadó, 2017
Oldalszám: 330
Isbn: 9789632799735
3.800 Ft
2.850 Ft
25%
kedvezmény
Vásárlás után járó alap hűségpont: 28 pont
Mennyiség:

Raktáron
A könyv központi kérdése, hogy a marketing, mint a menedzsmenttudományok egyik szakterülete, miként járul hozzá az üzleti szervezetek sikeres piaci szerepléséhez. A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem karai által lefedett termékfejlesztési területekhez, szakmai specifikációkhoz igazodva, a könyv elsősorban termékmegközelítésben mutatja be a marketing szerepét és annak eszköztárát.

Nem akar lemaradni akcióinkról?

Iratkozzon fel a hírlevélre hogy legújabb ajánlatainkról elsőként értesülhessen!